Over Ons

Het bestuur van Stichting P!T bestaat uit mensen die betrokken zijn bij deze doelgroep en iets voor hen wil betekenen. Door persoonlijke ervaringen met deze jongeren van bestuursleden en daarnaast ook professionals is er bij Stichting P!T ruim 15 jaar ervaring met deze doelgroep. Op het gebied van maatschappelijk werk, Sociale Activering van jongeren, Arbeidsbemiddeling, werkervaringsplekken, het geven van diverse relevante trainingen is de nodige know how in huis. Tevens door de jarenlange ervaring en kennis is er een groot netwerk opgebouwd waaruit geput kan worden. Hierdoor is het mogelijk om diverse disciplines uit te nodigen die relevant zijn voor alle projecten van Stichting P!T.

Het bestuur bestaande uit 3 leden onder leiding van Gerard van Rixel, voorzitter.

Bestuursleden ontvangen geen enkele beloning voor hun (bestuurs)taken.